Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 15:26:17
On 2018-03-02 15:00, CodeC wrote:

> ziemine striuke, kepure, saliku, pirstinem. atsisedi i masina, nusiimi
> salika, kepure, pirstines, atsisegi striuke, patogiai prisisegi dirza.
> ir vaziuoji kaip zmogus, o ne kaip eskimas uzsikamses akis, ausis ir
> istempes visa dirza aplink issiputusia striuke. nu bet kai plikam prie
> -20C nesalta - tai jo, nesigaus diskusija cia.

OK, nesigaus, nes aš realiai prie -20 kasdieną sėdu į mašiną su atsegta
neišsipūtusia striuke, be pirštinių, kepurės ir šaliko ir važiuoju kaip
žmogus :-)
Beje, šiaip aišku, pas kiekvieną savi važinėjimo režimai, bet aš per
dieną dažniausiai turiu kokias 6-8, o kartais ir daugiau keliones,
kurios trunka po keliolika minučių - kaip minimum užpistų smaukytis su
tom pirštinėm ir šalikais elementariai, jau nešnekant apie tai, kad
atitinkamas kiekis temperatūrų susvyravimu >40 laipsnių diapazone net ir
man, iš esmės labai sveikata kaip ir nesiskundžiančiam, būtų turbūt per
daug...

> [...]
> baigiasi darbas-namai, todel vazineji su lengvais rubeliais visada.
> uzgeses/sugedes kurnors susaltum nx per valanda.
> isvaryk savaitgali visai dienai i gamta, i aktyvia veikla visa su seima.
> sulipk poto vakare 4-se su dregnais rubais, inventorium, visi
> garuojantys uzduse ir apsnigti, isgerk pora litriniu termosu arbatos. ir
> papasakok kaip ten komfortiska visiems tavo triperyje prie -20C. kad
> nenumirsit - zinau, gali neaiskint. paprasciausiai toliau pisk prota
> apie rubus, atitinkancius oro salygas ir plika galva prie -20C.

Jopštvaimat, nu nepainiok tu skirtingų dalykų. Aš rašiau apie tai ir tik
apie tai, kad, sorry, kad kartojuosi, bent jau elementariuose
atmosferiniuose benzuose be jokių pagalbinių priemonių šiluma per
ventiliacijos angas pradeda eit po poros minučių ir visokios webastos
situaciją pakeistų tik tuo atveju, jei jas įjunginėt dar prieš sėdant į
mašiną. Atsisėdus ir įjungus jos labai salono įšilimo trukmės nepakeis.
Bet tokiu atveju kiltų natūralus klausimas, kaip iki tos mašinos
dasigaut, jei tos pirmos 2-3 minutės atsisėdus į iš anksto neprišildytą
saloną yra kančia?
O apranga mano atveju orientuota į tai, kuo aš užsiimu ir kaip judu -
kasdien (t.y. darbo dienom) taip, su retom išimtim aš pagrinde migruoju
tarp darbo, namų, darželio, vaikų būrelių, parduotuvės ir panašių
įstaigų, tu nepatikėsi, bet kai kurias atkarpas įveikinėju ir pėsčiom ir
tai darau lygiai taip pat apsirengęs (taip, paprastai vienu ypu lauke
išbūnu ne ilgiau kaip pusvalandį). Jei reikia visą dieną
dirbt/sportuot/pramogaut lauke - rengiuosi atitinkamai, šiaip
pageidautina taip, kad rūbai iš vidaus nebūtų drėgni ir garuojantys.
Kokiu pagrindu ponas daro įžvalgas apie mano veiklumą - bbž, bet kadangi
tema visgi ne apie tai, tai nesiplėskim.

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i