Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-27 09:03:55
km neskaiciavau, ne km esme cia. manau ne tiek daug tu esminiu km ir
susidarytu - tuo labiau reiktu valyt, o ne ziuret kaip visi pisasi
kamsciuose. kai normaliai pasninga, stovi visas miestas. kur bevaziuosi,
ten neadekvaciai stovet reikia, kur kitais atvejais niekada nereik. tik
nuvalo kelia, iskarto tuscia visur.