Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Audrius
Data: 2018-02-28 13:15:43
Butent del sios priezasties apleidome sodyba, kurioje norejome gyventi
nuolat.
Tenka dusti daugiabutyje, kol maziausioji, kuriai siemet jau 18m, baigs
gimnazija.
Taciau: vaiku darzelis - uz 150 metru; greitoji
pagalba/ligonine/poliklinika - uz 250/300/400 metru; pradine mokykla - uz
400 metru; pagrindine mokykla - 1,2km; gimnazija - 0,9km; Ivairus sporto
objektai (baseinas/sporto centras/dziudo+kovu menu klubas/sporto sales,
saudykla, riedlenciu/bmx dviraciu aikstele, ir t.t., ir pan.) - nuo 0,5 iki
0,9km; ledo rumai - 0,6km; jachtklubas/buriavimo mokykla - 0,7km; meno
mokykla - 0,9km; prekybos centrai/uzkandines/kavines - nuo 500m iki 1,2km.
Taip, gyvenimas "komodos stalciuje", t.y. daugiabutyje - uzkinisa, bet taupo
laika...