Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 15:59:07
On 2018.03.02 15:52, Caponi wrote:

> Jei rimtai, tai man padeda ir aš galvoju, kad nusišneki tu, gal tavo
> benzininės matytos auto visos buvo sugedusios (šiaip prisimenant tavo
> įžvalgas ir pasisakymus būtų nieko nuostabaus, jei net ir dabar, lyg ir
> jau pagal amžių būdamas visai subrendęs diedas, vis dar sąmoningai
> renkiesi eksploatuot netvarkingas auto). Bet vėlgi - jei netiki - tavo
> bėdos.

man tiket/netiket nereik, nes as zinau.
man tik idomu, jei reiktu ne newsuose triest bile triest, o va taip imti
ir konstruktyviai padiskutuoti, kad ir su pvz serviso meistrais. ar
jeigu sugebi, paciam pabandyt 'sutaisyt' auto, kuri prie -20 C blogai
syla. nes visos paniatkes apie sugedusios termostatus tai nu nzn ar
supranti, ko vertos. tau matau atrodo, kad yra labai sunku patikrinti ir
sutaisyti termostata, kad nieks to nedaro, nesugeba?
mano auto visos tvarkingos ir visada tokios budavo. skirtingai nei tavo
japonai, kurie jau breziniuose sugede visi.