Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 10:57:55
nu nematau cia prasmes labai gincytis. is keleto turetu skirtingu masinu
su webastom, visose siek tiek skyresi susilimo greitis, bet per 10 min
prie -20 tikrai iki darbines nesusildavo. koks tavo mondes variklis?
as pagrinde su 5-cil ~2.5 L dyzeliais vazineju. dabar vienas 4-cil, bet
salonas didelis. fiatas su 2.4 5-cil susyla greiciau. siaip gan nemazai
priklauso, kiek smarkiai paleidi klimos ventiliatoriu. jeigu ten vos vos
pucia i viena langa, gal ir greiciau biski syla. bet bendrai salone tai
salta. jeigu tarkim sedetu 4-7 zmones, butu zopa - gale viskas prisaltu
ir aprasotu. pas mane du salono ventiliatoriai ir bbz kiek ortakiu ir
putimo angu. tai matomai gerai nusrebia siluma. atsukta tikrai smarkiai,
pucia i kojas ir t.t. uztai kilimai sausi, batai silti ir t.t.