Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 15:52:50

On 2018-03-02 15:30, CodeC wrote:

> nepradeda. nusisneki.

Jei rimtai, tai man padeda ir aš galvoju, kad nusišneki tu, gal tavo
benzininės matytos auto visos buvo sugedusios (šiaip prisimenant tavo
įžvalgas ir pasisakymus būtų nieko nuostabaus, jei net ir dabar, lyg ir
jau pagal amžių būdamas visai subrendęs diedas, vis dar sąmoningai
renkiesi eksploatuot netvarkingas auto). Bet vėlgi - jei netiki - tavo
bėdos.

> padeda kardinaliai, is esmes. neturejai - nebandei - tai gal patylek?

Nu tai taip, aš net neabejoju, kad įjungus šildymą prieš įsėdant į
mašiną galima sulaukt momento, kad ji jau bus šilta durelių atidarymo
momentu. Klausimai tik, kaip jau ne kartą rašiau, kokiu tikslu tai
daryt, jei normaliom sąlygom apranga vis tiek yra pritaikyta tam, kad
galėtum nedrebėdamas judėt lauke ir nx kelt stresą organizmui tokiam
dideliam intervale kaitaliojant aplinkos temperatūrą.

> situ dvieju uztenka, kad toliau butu beprasmiska apie kanors sneket.

> tokiu, kad masina naudojama ivairiom reikmem. normalus zmones vazinejimu
> i darba neapsiriboja.

Teisingai. Bet dauguma atvejų vidutinio amžiaus pilietis kasdien užsiima
kelionėm tarp darbo, namų, parduotuvių ir vaikų dislokacijos vietų. O
savaitgalinių ilgesnės trukmės išvažiavimų atvejais iki 5 minučių
nepilnai prišilusioj mašinoj streso nekelia, jei apranga atitinkama
(t.y. pritaikyta prie metų laiko ir individualių organizmo savybių).

> kiekviena karta paspaudes mygtuka - dziaugiuosi.

Tai tu kokį mygtuką dar ant darbo stalo susimontuok, visą dieną
išsišiepęs sėdėsi :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i