Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Lawrence Jamieson
Data: 2018-02-27 15:24:51
2018-02-27 13:02, Sail rašė:
> Jie per daug turtingi, kad vazinetu masinomis, todel ir centras tuscias,
> ir keliai nevalyti.
>
> Cia pas mus ubagynas, kur kiekviena septyniolikmeti reik vezti i
> mokykla, nes "labai pavojinga". Todel ir kamsciai. Priezastis deja ne
> sniegas o smegenine...

Labai teisingas pastebėjimas. Mano sesuo Danijoje gyvena, tai tikrai
niekas ten vaikų vežiojimu į mokyklą neužsiima. Patys atvažiuoja
(dažniausiai dviračiais, kai kurie viešuoju transportu) nuo pat pradinės
mokyklos. Olandijoje irgi neteko pastebėti kamščių prie mokyklų, užtat
mokinukų su dviračiais eismas labai intensyvus.