Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 18:11:46
Nebūtina remontuot ar kažkuo tikėt, grynai faktai iš vartotojiškos pusės
- mano "sugedus" iš gamyklos Honda šyla ir man zajabys, o tavo plėmiumą
reikia dadarinėt, ir dar 2 kartus, ar ten diskutuot su serviso meistrais
beigi bijot, kad mašina suges kely ir sušalsi mirtinai :-)
Jau nešnekėsim apie tai, kad sukos gamykloj visokių kenkėjų, kaip kad
DPF pridėliojo, paskui vark nx išpjaudinėdamas :-)

Nx, aš geriau su skarbonkėm be parkių važinėsiu :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i

P.S. Mašina su pašalintu DPF'u ar kažkuo sugedusiu, ką tu tingi pusę
metų susitvarkyt nėra tvarkinga, nors tu ir aukštielninkas apsišik savo
asmenines teisybes įrodinėdamas. O jei tau atrodo atvirkščiai, tai
akivaizdu, kad supratimas apie tai, kas yra tvarkinga, o kas sugedusi
mašina, yra gerokai iškreiptas.