Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 15:31:21
Nors tu čia ne man taikei, bet aš įsiterpsiu - ar tu tikrai nuoširdžiai
manai, kad kažkam iš čia susirinkusių rūpi tau kažką įrodyt? Ar tu manai
esąs vertas daugiau, nei mygtukų pamaigymų turint laisvo laiko? :-)
T'sakant, gal nesusireikšmink :-)
Aš nepatingėjau šiandien kelis kart papildomai atkreipt dėmesį į
laikrodį ir pučiamo oro šiltumą, bet tai max ką dėl Jūsų galėjau
padaryt, jei tau savo uždaram pasaulėly jaukiau - tebūnie, nekišk nosies
lauk, aktyviai youtubėj Kanados drifterius pažiūrėk :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i