Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: none
Data: 2018-02-28 12:36:35
Gaila, bet tu žiauriai teisus. Pas mane 3 vaikai ir būtent dėl šios
priežasties esu priverstas gyventi šlykščiame Šeškinės mikrorajone. Jei
ne vaikai, tikrai gyvenčiau kur nors Vilniaus pakraštyje ar net už Vilniaus.
Iš kitos pusės ta Šeškinė neatrodo tokia šlykšti, kai nereikia 3 vaikų
niekur vežioti.