Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 12:16:24

On 2018-03-02 11:23, CodeC wrote:
> butu cia viskas taip grazu,

Ne būtų, o tiesiog yra

> kaip tu ir dainiushas piesiat, nedetu
> gamintojai i benzininius auto webastu. i kaip kuriuos modelius - i
> standartine iranga. nei tie +16 C ziema nei 'man nesalta" absoliuciai ne
> jokie ne rodikliai ir ne norma. dainiushui va ir prie -20C plika galva
> nesalta, tai kam su juo diskutuot apie sildyma apskritai?

Tai kaip rašiau, man irgi nifiga nešalta, pas mane organizmas dirba kaip
priklauso ir automatiškai palaiko reikiamą temperatūrą, todėl tokių
daiktų kaip šaliko, pirštinių ar kepurės aš išvis garderobe neturiu, o
žieminė striukė jau senokai (kelis metus) nebuvo iš spintos ištraukta :-)
Bet aš puikiai suprantu, kad absoliuti dauguma mūsų platumų gyventojų
yra gerokai lepesnė ir todėl paminėjau arčiau vidurkio pagal
subjektyvius temperatūros pojūčius žmoną - nei vienoj jos vairuotoj
mašinoj niekada nemačiau, kad ji jungtų pečiuką ant maksimumo (visos
turėtos auto buvo atmosferiniai benzai).
Principe sakyčiau yra taip - jei apsirengi taip, kad jautiesi
komfortiškai lauke, tai mašinoj temperatūra turi būt palaikoma
atitinkama, kam dirbtiniu būdų organizuot kontrastus -20/+24 (arba
vasarą, kai lauke link +30, mašinoj reikia kokius +18 (arba "max cold")
nustatyt) nikuja nesuprantu (paskui, blet, išgriūnat visi ir per telikus
skalambija "gripo epidemijaaaa").
Aišku, jei taip gaunasi, kad tačka lizinginė, ant kurtkytės kapeikos
neužtenka, tai jo, kali iš anksto webastą, padarai taškentą ir greitai
neri su maike ir tapkėm į karštą saloną iš renovuoto butuko... :-)

Kas link tavo klausimo kodėl deda ir net kaip standartinę įrangą - ogi
todėl, kad gal su tais nelaimingais zyzeliais realiai yra žopa ir ten
kitaip langų neatgramdysi, gal panaši bėda šviečiasi ir su šiuolaikinėm
tricilindrėm litrinėm žoliapjovėm - praktikos nei su vienais, nei su
kitais ilgesnės neturėjau, t.y. pavairuot yra tekę, bet ne naudotis
ilgesnį laiką, kad į tokius dalykus dėmesį kreipt. Nu dar daliai žmonių
reikia (ar "reikia") pilno faršo. Gal ir dar kažkokių priežasčių galima
prisigalvot. Todėl tikrai neteigiu, kad webasta iš principo yra niekam
nereikalinga. Bet bet kokiu atveju realybė tokia - jei apranga atitinka
metų laiką ir subjektyvią organizmo reakciją į aplinkos temperatūrą, tai
webasta _tvarkingam_atmosferiniam_benze_ Lietuvos sąlygom yra tikrai
niekam nereikalinga, bo įjungta įsėdus į mašiną šilimą pagreitins tik
simboliškai, o junginėt iš anksto....hm, gal visgi apsirengt pagal metų
laiką protingiau? Kas jei mašina toliau nei už 10m stovi? O jei pakeliui
dar kokį pažįstamą sutiksi ir šnektelt 5min prisireiks? Drebėt pradėsi? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i