Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 15:04:40
On 2018.03.02 14:57, Caponi wrote:

> Man tai vat smalsu, o ko tu taip užsivedei dėl auto lizingavimosi
> paminėjimo 1 (vieną - suskaičiavau) kartą? Ir net puolei išsigalvot apie
> kažkokius euroremontus, apie kuriuos aš nei pusės žodžio? :-)

cia kas sita uz tave taipino?
"Aišku, jei taip gaunasi, kad tačka lizinginė, ant kurtkytės kapeikos
neužtenka, tai jo, kali iš anksto webastą, padarai taškentą ir greitai
neri su maike ir tapkėm į karštą saloną iš renovuoto butuko..."

> Nu kad kažką pasiūlyt, tai pirmiausiai reikia išgirst (ar perskaityt),
> ką sako oponentas, tada pamėgint suprast, po to pagalvot ir bandyt

pirmiausiai reik ismokt sakyt, jei nori, kad tave kazkas isklausytu.
tokio ilgio tryda - elementarus spam'as. nesugebi dviem sakiniais
suformuluot to, ka nori pasakyt, tai tiesiog tersi eteri ir negerbi
pasnekovu. tu gal koks klasikas, kad tavo romana cia visi skaitytu ir
dar komentuotu?