Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 15:38:19
On 2018-03-02 15:04, CodeC wrote:

> cia kas sita uz tave taipino?
> "Aišku, jei taip gaunasi, kad tačka lizinginė, ant kurtkytės kapeikos
> neužtenka, tai jo, kali iš anksto webastą, padarai taškentą ir greitai
> neri su maike ir tapkėm į karštą saloną iš renovuoto butuko..."

Apie lizingą būtent šitas vienas kartas ir buvo, euroremontas su
renovacija nelabai daug bendro turi, neskaitant to, kad abu galima
priskirt remonto darbams.
Bet sorry, neįvertinau tamstos pastangų, net negalvojau, kad iki ten
daskaitysi, tai leidau sau visokių hiperbolizacijų prirašyt... Tik va
tai kaip aršiai sureagavai, kažkaip nejučia pradėjo kelt mintį, kad taip
ir elgiesi, tik dėl to kompleksuoji... :-)

> pirmiausiai reik ismokt sakyt, jei nori, kad tave kazkas isklausytu.
> tokio ilgio tryda - elementarus spam'as. nesugebi dviem sakiniais
> suformuluot to, ka nori pasakyt, tai tiesiog tersi eteri ir negerbi
> pasnekovu. tu gal koks klasikas, kad tavo romana cia visi skaitytu ir
> dar komentuotu?

Kaip sakoma, štrafnyje, bandžiau prisivyt vėliau prisijungęs prie
"diskusijos", bet bijau, kad net su keliais ilgesniais išstojimais dar
viso tavo samonės srauto kiekio kad ir šitoj temoj nei 10% nepasiekiau -
pamėgink susikopijuot visas savo "pagarbias" formuluotes į vieną vietą,
nustebsi :-)
O kad skaitymui proto neužtenka, tai nelabai yra kuo girtis :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i