Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 11:07:27
Šiandien ryte važiuodamas prisiminiau šitą diskusiją, tai pamėginau
pastebėt laikus. Taigi, lauke -11. Po ~2.5-3 minučių važiavimo per
ventiliacijos angas pučiamas jau juntamai šiltesnis nei aplinkos oras,
po 5-6 minučių jau kaip reikalas šiltas, po 10 min man asmeniškai jau
per šilta vairuotojo vietoj (žiemos metu pas mane klima visada nustatyta
ant "pirmos padalos", t.y. 16 laipsnių), ventiliatorius perjungiamas ant
minimumo. Auto Honda CR-V 2.0 benzinas, važiavimas ramus, prieš tai
jokių pašildymų, webastų jokių nėra.
Taip, man Lietuvos klimatinėm sąlygom irgi nereikia nei kepurių, nei
pirštinių, nei žieminių tikrąja to žodžio prasme striukių, bet žmona
irgi kaip ir nesiskundė kad šalta, klimą, tiesa, ji paprastai žiemos
metu ant 19-20 laiko, bet kadangi ji šalčiui gerokai jautresnė nei aš
tai tikėtina, kad poreikio sukt rankenėlę toliau jai irgi nekyla.
Išvada - dar vienas pliusas normaliam paprastam benzininiam
atmosferikui, kurie visgi sušyla per <10min, o zyzeliniai traktoriai sux
and must die, jai jais neįmanoma patogiai naudotis be krūvos pagalbinių
technologijų :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i