Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-02 15:13:55
ne nu tai turejai proga pademonstruot bent prie -15C, kaip ten sparciai
kyla ta temperatura be webastos. nes kolkas tai tera tavo svaiciojimai
internete, kurie 'biski' nesutampa su kaip kuriais kitais svaiciojimais,
kaip kurias video pvz jutubese beigi mano pacio patirtimi, tiek sena
tiek sviezia. kolkas silta per 5min prie -20C tik tavo pezaluose. proof
or never happened.