Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Nitro
Data: 2018-02-28 08:36:18
Kaip tik savaitgali per TV kalbejo ta tema. Poveikis istirtas ir zinomas. Neigiamas poveikis minimalus, galu gale apsidairius puikiai matosi, kad prie kelio auga zole, medziai, krumai ir net piktzoles :) Didesne zala daro barstytas smelis - pavasari vejo pustomas miesto gatvemis ir nusedantis musu plauciuose.