Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: giedriusf
Data: 2018-02-28 09:46:24
On Tue, 27 Feb 2018 15:24:51 +0200, Lawrence Jamieson
<lj@dirty.rotten.com> wrote:

>2018-02-27 13:02, Sail raš?:

>Labai teisingas pasteb?jimas. Mano sesuo Danijoje gyvena, tai tikrai
>niekas ten vaik? vežiojimu ? mokykl? neužsiima. Patys atvažiuoja
>(dažniausiai dvira?iais, kai kurie viešuoju transportu) nuo pat pradin?s
>mokyklos. Olandijoje irgi neteko pasteb?ti kamš?i? prie mokykl?, užtat
>mokinuk? su dvira?iais eismas labai intensyvus.

Praeita savaite , priesais mano darba, buvo 2 avarijos. Paneriu gatves
galas, nelabai intensyvus eismas. Viena is ju - golfas pristojo prie
perejos (o gal sukt i kaire, nes ir sankryza salia). Sunkvezimis piso
i sikna, golfas nuskrido koki 40m ir atsidures ant saligatvio zmogui
tvora sugadino. mano vaikai eina tuo saligatviu, ir eina per ta pereja
visada eidami i/is mokyklos

Kita avarija - boba kazkokiu budu sugebejo pirma eile pralekt skersa
pro ta pereja ir ikalt i uz jos stovincia masina.

Trecias atvejus neivyko, nes pescioji jauna merga spejo pabegt. Per ta
pacia pereja, lapo-lopo vairuojama kregzde susuktais ratais ciuozdama
ciut nenumuse. vos vos kliude koda, kai merga bego jau juo jo.

Visi ivykiai per koki 10 pastaruju dienu, ir visus maciau savo akim. O
kiek dar nepamaciau?

Danijoj ar Olandijoj daug tokiu atveju?

As vaikam dviraciu vaziuot i mokykla todel neleidziu. Ir niexuj pist
prota apie mastymus ir neigalius augancius vaikus. mano vaikai po
pamoku atjuda daugiau negu tie kur nueina iki mokyklos ir sedi nuolat
prie kompo.