Tema: Re: Keliu valymas ne Lietuvoj
Autorius: Caponi
Data: 2018-03-02 14:35:06
On 2018-03-02 12:52, CodeC wrote:
> fak. nuosirdziai - beveik neskaiciau. praskrolinau. trydos ilgis jau
> viska pasako.

OK, nieko naujo.

> pabuk ilgiau lauke ziema - uzsinoresi rubu. jau matau kaip gera pusdieni
> prie -15/-20 tu buni lauke su vasarine striuke, be kepures, pirstiniu ir
> siltu batu. dar kliedi kazka apie lepuma ir sveikuma. davai prisijunk
> prie manes kuri savaitgali, tik matomai jau nebus tokiu.

Blet, mes lyg apie važiavimą automobiliais šnekėjom ir esminis momentas,
dėl kurio aš pasisakiau, buvo, kad atmosferiniai benzai pakankamai
greitai ir efektyviai sušyla ir be webastos. Apie sėdėjimą žiemą prie
bažnyčios pusdienį diskusija neina. Prie tavęs jungtis nežadu jau vien
dėl to, kad dėl tokios garbės tingiu važiuot iki Kauno :-)

> pavazinek pvz kartingais prie -15 C.

O anie su webastom? :-)

> paciuozinek su vaikais nuo kalnu. papasakok kaip
> sekes su vasariniais rubais, sveikuoli tu.

1. Ne su vasariniais. Bet net ir prie -20 man asmeniškai nei kepurės,
nei pirštinių nereikia, jei šnekam apie kelioliką ar keliadešimt minučių
lauke prie judesio.
2. Jei jau apie sportavimus žiemą šneki, tai tam kailinė kepurė nelabai
tinkama irgi.

> reik but konkreciai
> nesveikam, kad taip trolint ir kazka irodinet webastu temoj.

Šiaip čia tik tarp kitko, realus "įrodinėjimas" buvo praktinio
pastebėjimo forma apie tai, kad tvarkingas atmosferinis automobilinis
benzas leidžia mašinos salonui pradėti būti šildomam jau po 2-3 minučių,
o po ~5 procesas eina pilnu pajėgumu be jokių "pagalbų" iš šalies

> kad visas
> susitraukes nuo duru iki masinos dabegi, cia nieko nereiskia.

Vat tas paminėjimas apie aprangas šituo požiūriu ir buvo - aš
susitraukęs nebėgu, aš rengiuosi taip, kad jausčiausi komfortiškai lauko
sąlygom. Bet va niekaip nesuprantu kaip čia tau taip išeina - lauke
apsimūturiuoji, tipo, šilta ir zjbs, o mašinoj be 24 laipsnių niekaip?
Ar tu ten iki maikės išsirenginėji kiekvieną kartą įsėdęs? :-)

> webastas deda i BENZININIUS auto, tame tarpe - ta norejau pabrezt. jas
> daro del komforto, kurio zmonems norisi eiline diena. daugiau neturiu ka
> pridurt.

Bet kaip tikriausiai ir pats pastebėjai, į benzus webastos montuojamos
gerokai rečiau ir tik į prabangiausius premiumus eina pagal nutylėjimą -
nesgi tam ir premiumas, kad daug "varnelių" būtų. Galų gale aš pilnai
sutinku, kad ir žmonių skirtingų būna, aš va ir per lietų ten 10 metrų
iki mašinos ir plika galva puikiai nusigaunu, o kitam iš paskos negras
skėtį neša - konfortas! :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i