Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-04 10:17:22
matai, tu jauti, tau atrodo. o as tai matavau, su 3 skirtingais spl
matuokliais. kai labai norisi kanors pateisint, ar paneigt, visada rasi
tokiu nuostabiu argumentu, kaip "man atrodo". niekas nesikerta su jokia
realybe. butent visatonas realybej groja dar prasciau nei parasyta jo
specifikacijoj. ten kur parasyta 88, realiai tera 86 ir pan.