Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: pininfarina
Data: 2017-11-27 15:10:14
Hiendas nedomina. Turejau Cyburg'us su FRS8.
Tai vat, butu idomu isgirst geriau grojancius garsiukus uz pigiau, nei
26€/pora :)

"CodeC"  wrote in message news:ovglb6$83d$1@trimpas.omnitel.net...

apskritai, pamirsk full range. nera "grojanciu" nei uz 500eur, o tu
kazko prasai uz 50. full range, kad grotu, tai garsiakalbio kaina ten
nykstama dali sudaro garso kolonelej. ir klausyt salej reikia, ne kambary.