Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-27 11:10:53
tai reik moket lygint :) aisku visada rasi brangiau, jei ieskosi.
esme, kad dauguma pigesniu kitu gamintoju garsiakalbiu groja panasiai
arba geriau uz visaton. siaip tai daug tu gamintoju.
peerless, seas, scan-speak, morel, dayton, sb, monacor.
pro audio levelyje isvis nera ka ziuret i visatona, neturi absoliuciai
nieko gero. pas kitus - pilna geru variantu: jbl, beyma, celestion,  etc...
yra jau ir diy projektu pilna pridaryta, primatuota, prilyginta, su
schemom, breziniais, diskusijom forume. nebutina klonuoti visatono
projektelius.
as asmeniskai su visatonu laiko nebegaisciau - neidomu, o kaina nemaza
gaunasi. bet cia tik mano nuomone, be parkiu :)