Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: pininfarina
Data: 2017-11-27 11:37:17
Oi, brangu...
Klausiau projektus su BG20, FRS8.
FRS8 ir dabar masinoj groja- mane pilnai tenkina.
Tai vat uz juos x2 pigesni butu idomu :)

"CodeC"  wrote in message news:ovgl4u$7t9$1@trimpas.omnitel.net...

shopus gal jau patys pasibrauzinkit?
tinka tas pats pvz, del kurio jautrumo cia kazkoks pirmokas majkes visas
jau susiplese:

http://www.troelsgravesen.dk/SBAcoustics-3WC.htm
I find all six SBA drivers for 328 EUR incl VAT

uz visatona panasiai grojanti sumokesi min. 2x-3x ir tai dar kazin ar
rasi adekvatu analoga, nes tai tas netinka, tai nas. poto ir gaunasi 6x
blynai rubu spintoj, tipo garso kolonele :) jie ten fazes tokiu projektu
bent jau pamatuoja kazin ? :)