Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-02 00:01:06
2017.12.01 23:31, CodeC rašė:

> nzn, pats negirdejes situ. pagal atsiliepimus, tai nemanau.
> esu girdejes per tikrai gerai grojancia sistema, tai ji su situo RF-7
> nelabai turi panasumu. bendru atveju, geriausiai groja 'classic' tipo
> sistemos. turint galvoj kaina, tas sba variantas yra viens is
> pasirinkimu, manau 'nugrotu' tuos klipsus visom prasmem.
> apskritai - uztenka 'uzaktyvinti' bilekuria sistema, kad suprastum koki
> shuda klausei iki tol...

na tai aš per ausines esu girdėjęs, tai išvis visos kolonėlės ir ypač
patalpos kuriose jos stovi gali eit nx :). Nors kitas vertus, nuo kokio
nors "You look like rain", jau ir per Bijou silpna darosi kaip zajebys
:). Ir kitas vertus, jei ten kažkoks garsiakalbis gerai atgroja bosinę
gitarą, tai oi kaip nebūtinai jis teisingai at

> nes groja.

Na soriukas, bet čia jau argumentas lygio kaip Signalizacija apie
Renault ar Audrys su Gintu apie politiką. Ką jis geriau groja?