Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-02 00:18:27
On 2017.12.02 00:01, Dainiushas wrote:

> na tai aš per ausines esu girdėjęs, tai išvis visos kolonėlės ir ypač
> patalpos kuriose jos stovi gali eit nx :). Nors kitas vertus, nuo kokio
> nors "You look like rain", jau ir per Bijou silpna darosi kaip zajebys
> :). Ir kitas vertus, jei ten kažkoks garsiakalbis gerai atgroja bosinę
> gitarą, tai oi kaip nebūtinai jis teisingai at

tai as ausines ir klausau pagrinde. is savu darytu nieko nebeturiu, nes
nx. ir kambarys mazas ir siaip namie nelabai bunu. o kai visi miega tai
jau nepriklausysi. daugiau prasmes i DAC'u skirtumus gilintis...
dabar va mastau, kas geriau - "genuine" pcm1704 is china naujas uz
100usd, ar naudotas is europos uz 50usd? riekia dvieju :)

> Na soriukas, bet čia jau argumentas lygio kaip Signalizacija apie
> Renault ar Audrys su Gintu apie politiką. Ką jis geriau groja?

elektrini signala. pagal tai ka rasai, itariu "biski" nustebtum isgirdes
:) o kaina kiek ten - "tik" 2x skiriasi? ar dar daugiau?