Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-03 22:59:34
pirma, as nesakiau shudas.
antra, man rods visai normaliai pasiuliau - paciam pabandyt palygint ir
ivertinti, kas geriau. uz sabas yra dar zymiai graziau grojanciu senu
koloneliu, kurios kainuoja 5-10 pigiau nei naujas visatonas, o groja
kitoj galaktikoj ir gal nestovi aleksote, bet skelbimuose tikrai
yra/buna. man saba b3800 patiko del dar priimtino dydzio ir todel, kad
uzdara sistema groja palyginti tikrai zemai. yra jautrios, turi gera
midrange. krc, viskas, ko pas visaton nera. parodyk nors viena visatono
trijuosti projekta, kuris su 17cm zemadazniu uzdaroj dezej turetu 92db
jautruma ir f3=35hz. dvijuoscio irgi nerasi tokio, nereik ir trijuoscio
'pageidaut'... siaip va butent sitoj vietoj yra atsakymas, kas yra geras
garsiakalbis ir kas yra blogas garsiakalbis.
net jeigu toki visatonas kadanors padarytu, tai as jau isivaizduoju kiek
kainuotu ir kiek salia projekto butu prirasyta apie 'inovacijas' ir kiek
reviewu is visokiu zurnalu pripastinta :) kaip ir prie viso kito
"haijendo" vizotonisko.