Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-02 01:41:32
ne. siuo metu jei konkreciai, tai gilinuosi i remote controlled step
attenuator :)
cia siaip bandziau paaiskint kaip man atrodo - garso kolonelej neturi
buti pagrindinio ir salutinio patiekalo. jeigu f10=50hz, reiskia zemu
dazniu ta kolonele negroja. tave dziugina, kaip groja saxas - ok, bet
diskusija biski platesne. as pvz salia grojancio saxo noriu girdet ir
grojanti bugna. o kas del visaton, tai buvo viso labo noras biski
argumentuotai parodyt, kodel uz ji neverta moket tiek, kiek jis
kainuoja. o ne apie tai, kas pas tave ant stalo telpa.