Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-02 01:46:39
nu soriukas, tekstiniu režimų neparodysiu kiek ten žemų groja Visatonas
:). Bet jei aš tą patį klausau po ausinių ir labai nepasigendu, tai
visgi gal kažką groja?

Na ir taip, Visatono projektai yra pliusas. Ir ta kaina, AL130 kainavo
ar ne po 90€, nu nėra čia taip baisiai brangu. Va KE25 jau brangu buvo :).