Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-03 23:08:32
tai sutinku - kai kada po kaldra numestas bliupup pakraunamas bumboxas
yra iseitis. bet diskusija ne apie tai man rods? reik atskirti, kai
kalbam apie tai, kas geriau groja, ir kas graziau atrodo, geriau kazkur
telpa, patogiau naudot, labiau prailgina ir pan.
nes pats matai - poto prasideda diskusijos apie 'mazos eigos blynu
zanra', kas imho yra visiskas porno sitoj temoj.
o apie estonijas nelabai supratau. kame ten tos technologijos? kazkaip
itariu didzioji dauguma vien tik mano supastinu daro i vienus vartus tas
estonijas, vien tik pagal sausus parametrus, nesigilinant ir kaip/is ko
pagaminti garsiaklabiai, filtrai ir korpusai.
pvz anksciau turetus sansui s65 pardaviau, nes per dideles man buvo,
kambarys netinkamas joms. bet blin kaip jie grojo dideliam kambary...
jauciu nenustebintum tu manes tom estonijom, net ir salia saba'u
pastacius :) esu turejes s30, s50 ir s70 tarybines. s70 grojo
pakenciamai dar-dar. tai tarkim su jom lyginant, estonijos
geriau/blogiau ar pan.? :)