Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-02 01:59:03

> nu tai per ausines zemu irgi siaip jau normaliai nesigirdi, cia tau
> naujiena irgi ? :) >

šiaip tai girdisi. Ir šiaip visas tas garso suvokimas yra gausiai
subjektyvus ir prie visko ten priprantama. Beje, tos kur dabar ausyse,
žemi oi kaip per jas girdisi :).

> nu tai ok, pasidziaugsi, isgirsi kanors geriau, tai zek dar panaudosi
> KE25 geresnej kombinacijoj... as tai ji klijuociau su dome midrange ir
> kokiu nors 8-10" wooferiu, gautusi tikrai ok. tik kaina aisku jau biski
> kitam levely.

Na tai gusiu griozdą kurio neturėsiu kur dėt :). Buvau nuvažiavęs lentas
užsakinėt jau, bet kažkaip ten kažkas nepaėjo, daugiau taip ir
nesusiruošiu :). Apie Bijou irgi galvoju man jų reikia, gal va Fenix'ui
su kalėdine nuolaida pasiūlyt :D
O kas link AL'ų, su jais gerai tai, kad jie tikrai tvarkingai dagroja
iki aukštadažnių diapazono ir nereikia jų ten kažkaip žemai prievartaut.