Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Signalizacija
Data: 2017-11-27 22:45:00
dėl manes darykit kaip norit. Tiesiog aš jas turiu ir zinau ką padariau
ne taip, ir ka daryčiau antra kartą darydamas. Didziausia klaida buvo
fazikai, antra galima sakyt klaida kad dejau tas pescialkas kaip
nurodyta. O paskui jau nusispjoviau ir pagailejau pinigu esamas išmest
ir det ta ka reikia, orginalios nėr bogai, bet šilkas skamba maloniau
(išbandziau irgi).