Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-02 02:17:18
On 2017.12.02 01:59, Dainiushas wrote:

> šiaip tai girdisi. Ir šiaip visas tas garso suvokimas yra gausiai
> subjektyvus ir prie visko ten priprantama. Beje, tos kur dabar ausyse,
> žemi oi kaip per jas girdisi :).

siaip tai ne, nesigirdi. del subjektyvus ir priprantama - taip, sutinku.
todel visur yra zinoma praktika vertinti, lyginti ir analizuoti su
pertraukom, ilgesni laika neklausyt, keisti komponentus, ir t.t.

del ausiniu - bugneliais girdi nesmarkiai zemiau uz 80hz.
visa kita 'girdi' kaulais. ausines atkurti tai atkuria, tik tau is to
naudos mazai, todel garsas zemam dazni per ausines apskritai gan
savotiskas - reik ismokti suprasti, kas tai ir del ko. ypac in air
ausines sukelia labiausiai neiprasta jausma - as ju ziauriai nemegstu ir
neklausau.
o kadangi sakai, kad girdi 'gerai' zemus per ausines, tai nori nenori
lenda isvada, kad tu ju apskritai dar normaliu neesi girdejes ir
galvoji, kad tai, ka girdi - normalu :)
tau reiktu normalioj patalpoj, ramiai, geriausiai vienam, truputi ilgiau
paklausyt geru irasu per teisingas koloneles su jautriais 25-30cm
wooferiais. suprastum apie ka as.