Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: pininfarina
Data: 2017-12-02 21:40:29
Bet jos ne naujos.
Draugas pirko Visaton Alto II uz 200Lt.
Nemanau, kad rastum kazka geriau grojancio
kad ir Aleksote uz ~60€.

"CodeC"  wrote in message news:ovuqvp$2e5$1@trimpas.omnitel.net...

kodel ne? tiek jos kainuoja, bent jau kainavo. tokia rinka.
kai pirkau, dar vienos tokios pacios buvo uz tokia pat kaina.
nusipirkau geresnio stovio. pavarciau dabar skelbiu.lt.
tikrai yra koloneliu po 100-200eur, iki kuriu visatonas niekada
nedasivystys, nes ne toks biznio modelis pas juos.