Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-27 13:52:15
nu tai pabandyk is visatono kit'u surast kazka artimo cia jau minetam
SBA 3-way classic projektui ir paziurek kiek kainuos, palygink.
apsiribokim garsiakalbiu kaina, su salyga, kad korpusas ir filtrai ne
kazkokia isskirtine egzotika. as tiesiog sakau, kad visaton yra smarkiai
overpriced del jau minetu priezasciu. ir cia tikrai toli grazu ne mano
vieno nuomone.