Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-01 23:49:59
px ta bronza, uždedi skudurą iš komplekto ir nematai. Kas link "o
neatsibodo", nu neatsibodo. Vis dar atsimenu RF 7 kaip groja. o tų mažų
braižas irgi į tą pusę, aišku jėgos nepalyginamai mažiau.

Kas link woodwork, na tai galima nebūtina kolonėles gamint. Nes paimt
draiverį už 10€ ir pusę metų pistis su MDF'u - o finale vis tiek turėsi
inkilą su draiveriu  už 10€. ten toks sportas, daryt visokias nerealaus
dydžio spintas, kad iš 4" garsiakalbio gaut kažkiek žemų. kai gali paimt
normalų tam skirtą garsiakalbį ir turėt tuos žemus be kančių. ir iš
mažesnio inkilo.