Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-11-27 10:51:26
tu bent supranti pats, ka cia pastini? reikejo dar 15 blynu i rubu
spinta sudet  ir pateikt kaip pavyzdi.
as tai jokiu parkiu neturiu - parasiau savo nuomone, apie garsiakalbius
visatono ir tiek. pagal parametrus, lygininant su kitais, jie kaip
minimum per puse pigiau kainuot turetu. kaina laiko tik del to, kad diy
megejai perkalioja kit'us pagal gamintojo paruostus projektus. tai ju
verslo modelis. nebutu tu projektu, niekas ju uz tiek nepirktu, nes yra
pigiau ir/arba geriau uz ta kaina ar net uz pigiau. kas supranta ka daro
ir bent minimaliai moka kazka paskaiciuot/paprojektuot, visatono
neperka, arba perka tik palyginimui, is sportinio intereso.
visatonas apskritai turi gal 2-3 vertus demesio garsiakalbius, aisku,
smarkiai overpraisintus, o visa didzioji dauguma - smarkiai vidutinisku
parametru muilas, nelabai vertas wood work'o :)