Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-02 02:27:19
nueik Forum Cinemas į Scape kai koncertai būna. Arba reikėjo pernai
Klaipėda Jazz ElectroDeuxe pamatyt. Suprastum apie ką aš :)

Nes apie apie ką tu - aš supratu. Bet tai nebūtina yra vienintelis ir
teisingas muzikos atkūrimo būdas. Juolab, kad mes ją ganėtinai retai
girdim tokią kokią ji yra, dažniausiai tas garsas jau būna praėjęs per
krūvą rankenėlių, kurias kažkas sukioja.

btw, ausines turiu tris, visos skirtingų koncepcijų. tai neužsiklausau
to paties ilgai.....