Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-02 00:39:26
uoj, nusikando

Ir kitas vertus, jei ten kažkoks garsiakalbis gerai
____atgros saksofoną_____

kas link 1704...tikrai jie verti to vargo ir pinigų? Turiu grotuvą su
1792, na kažkaip lyg visai pusė velnio groja. CD grotuvą su tda1541
sakyčiau apgroja ir juntamai :). Na ir stiprintuvo, stiprintuvo reikia
tom ausinėm. Oi kaip reikia.