Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: CodeC
Data: 2017-12-03 21:40:48
nu nepataikei biski, aisku daug kam toks sarkazmas pasirode efektingas
tikriausiai, bent jau fenixui :)
tik matai, ne vienas is cia ipastintu (ar labai panasias) as esu
girdejes, net ne karta. ir jos su s90 cemodanais neturi nieko bendro,
nebent amziu. todel tavo humoras biski ne vietoj ir ne laiku.
taip, del konkretaus egzempliorio bukles reik ziuret konkreciai,
apziuret, paklausyt. aklai nupirkes, tikrai gali uzsirauti ant
pavargusiu. bet kad rinktis tikrai yra is ko ir dauguma ju geros bukles,
nebent kosmetiniai defektai, kurie pataisomi.
su senais palyginau, nes pries tai pats ironiskai apie aleksoto "lygi"
rasei ir su SBA lyginai. tai todel ir papastinau keleta variantu, kurie,
jeigu nesugede, yra absoliuciai kitos klases daiktai, negu visatonas
kadanors dare ar darys, nes jis tokio lygio akustikos negamina. net ten,
kur uzrasyta high-end pas visatona, netempia iki elementaraus "hi-fi"
lygio, o kainuoja lemonus. lyginu su senais tik del to, kad pats is ju
saipeisi, mano galva labai be reikalo.
o su naujais irgi galima palygint, kad ir su gretimoj temoj ipastintais
aktyviais studijiniais monitoriais. daug ju groja tikrai geriau uz visa
visatono kuryba. o kainuoja pats matai kiek.
ju irgi esu nemazai klauses. pats irgi mastau kazkokius nusipirkt, nes
daryt neapsimoka, o sportini interesa idomiau ant DAC ir ausiniu
stiprintuvu treniruoti ;)