Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-03 22:10:48
kartą, negros tie Dualai kaip tu čia bandai vaizduot. žemų ten nėra,
viduriai bbs, piščialkos irgi bilekokios. tai kas lieką? Va neseniai
klausiau "You look like rain" per Bijou, nu realiai šiurpuliukai per
nugarą eina nuo sax'o, tikrai seni Dual'ai tai sugebės? Tas saxas atrodo
kažkur ten, metras už kolonėlių, atrodo matai jį. Ant tų senų ten bus
tiesiog muilas.

O su monitoriais.....na tai ten kažkas blogesnio, nei tie Bijou
visatonai, su D klasės stiprintuvais - kurie jau OK pasidarė? ir ne
kažkaip ten labai pigiai.