Tema: Re: DIY koloneliu breziniai?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-11-26 22:40:33
aš nelabai suprantu tavo parkių dėl to jautrumo, kai jo reikia tai padaro

http://www.visaton.de/en/bauvorschlaege/3_wege/pentatonbb/index.html

bet tai yra visai skirtinga akustika, ji skirtingai groja ir yra puikia
tikrai skirtingai muzikai. Apskritai abejoju ar egzistuoja kas nors, kas
puikiai groja viską.