Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: |===>
Data: 2009-03-09 15:22:14
"lasaZ" <*nospam*@nospam.com> wrote in
news:gor94o$mer$1@trimpas.omnitel.net:

> suklaidino (atvede i prota) gyvenimo patirtis, kuri ne karta irode,
> kad didziaja dali zemes gyventoju sudaro idiotai, kuriems reikia
> uzdeti apynasri ir neduoti sautuvo i rankas, bo bus bedos.
>
> Zodziu liberalizmas tinka tau, man, bet ne daugumai :(
>
> o kada pakalbeti butu tikrai smagu :)

nepasaint to, kad didziaja dali gyventoju tikrai sudaro ne itin protingi
zmogeliukai, absoliuti ju dauguma reaguoja i paskatas (incentives) ir
todel, ne tik kad isgyventu laisveje, bet gyventu nepalyginamai geriau.

kitas reikalas, kad jie tikriausiai nesugebetu savo laisves apsiginti ir
kas nors uzdetu apynasrius, bet is to niekaip neisplaukia, kad jiems juos
uzdeti reikia.

o pakalbejima matyt reiks susiorganizuoti, kovo gale grisiu i lietuva, bet
dar uztruks, kol priprasiu prie salciu

--
Vinis