Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 19:59:27
na tai kaip ir sakem, jei dirbi - uzsiimi ekonomine veikla, dalyvauji
valstybes sukurtoje sistemoje. moki mokescius uz tos sistemos palaikyma.
pagal patenta tie mokesciai patys maziausi ir ten sveikatos, soc
draudimo ir kitu mokesciu maziausiai
jei nenori moketi mokesciu - neuzsiimk eknomine veikla. ukininkau sau