Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Laimis
Data: 2009-03-04 22:31:44
Linas Petkevičius rašė:
> O geras, mano kaimynas Zigmas turbut nugriutu isgirdes, kad JIS moka
> tokius mokescius. Gerai, kad nezino. Bet idomus tie mokesciai. Sumoki ir
> nepastebi. Kompleksiniai turbut.

Na, Linai...
Tavo kaimynas Zigmas turbūt puikiai žino, kiek kainuoja nelegalus
šnapsas, kontrabandinės cigaretės ir „soliarka“, jei tokių visuomet,
nuolat gali gauti.
T.y. atvirkščiai -- Zigmas, tikėtina, puikiai žino kiek DAUGIAU kainuoja
cigaretės, šnapsas parduotuvėje ir dyzelinas degalinėje, jei negali
gauti šių prekių iš pirmojo varianto šaltinių...
Šia prasme, jei mes priverstume Zigmą mokėti mokesčius, tai labai
tikėtina jis nebegalėtų būti tavo argumentu/pavyzdžiu diskusijose su
Doc; jis jau būtų Doc pusėje... ;-)