Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: alias
Data: 2009-03-04 18:07:43
išvažiuoju į mišką. pasistatau trobelę. elektrą gaminuosi pats. pas
gydytojus, jei reikia, nuvažiuoju pats. maistą užsiauginu, pensiją pats
kaupiuosi, nuo žulikų pats atsiginu. bet dirbu, tarkime, pagal verslo
liudijimą ar autorines ar kaip ten dabar galima.

už ką aš turėčiau mokėti valstybei tokiu atveju?

aš, jei ką, irgi nepiktai - tiesiog domiuosi ;))