Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Ash
Data: 2009-03-09 13:08:37
Zmogus yra socialine butybe. Kinijoj leidzia tureti labai mazai
nuosavybes. Galit ten tureti net nuosava fabrika, bet vis tiek
privalai jame manksta daryti, nes partija galvoja kad taip tu busi
sveikesnis.

Anglijoj nors ir gali  nepageidaujama asmeni nusauti savo valdose, bet
per kasmetine lapiu medziokle visi gali joti per tavo sklypa kiaurai.
Nes  taip yra.

Noriu pasakyti, kad visuomene nusprendzia kiek kam ko leisti. Ir
neturek iliuziju, kad jeigu busi stipriausias patinas, taves neprivers
daryti. Stasaitis ir Darvinas klydo.