Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: alias
Data: 2009-03-05 03:18:00
> Kaip pilstukas pades atejus amoniako debesiui, potvyniui, galu gale
> branduolinam sprogimui? Normaliu atveju valstybe imtusi pranesti apie
> nelaime, organizuotu gelbejimo, nelaimes likvidavimo darbus (uz musu
> sumoketus mokescius)

gal aš geriau paskutines gyvenimo valandas leisiu savo trobelėje su pilstuko
bonka priešais veidrodį, nei džiaugsiuos, kaip manimi valstybė rūpinasi
atominio karo akivaizdoje.
kai kris megatonos, niekam jau bus nebesvarbu, kiek ir kokių mokesčių tu
sumokėjęs. prieš megatonas visi lygūs.

> [...]
> kad shaknys yra is vienos rusies, kuri atrinkta selekcijos budu ir turi
> puikias isishaknijimo ir prigijimo savybes, o uglys-is kitos, kuri atspari
> salciams, ligoms ir yra derlinga ir sie du dalykai sujungti iskiepijant.
> Is sios obels seklytes tikrai neisaugintum kitos tokios obels-tik daug
> prastesne. Taigi, norint auginti savo augalus, tektu uzsiimti selekcija.
> Arba pirkti is kazkur, kas netinka, nes valstybe uztikrina seklu kokybe
> savo standartais, normomis ir istatymais, uz ka yra sumoketa mokesciais. O

aš kaime augęs, gali man čia nepasakot apie sėklas ir šakniavaisių ir šiaip
visokių vaisių auginimą ;)))

> Tu nemokejai mokesciu, is kuriu kazkokia dalis butu skiriama keliams ir ju
> prieziurai, todel variantas atkrenta. Tektu skristi skraidymo aparatu
> nekontroliuojama oro erdve, kurios neapima radarai ir kur neskraido
> lektuvai (kazkiek metru nuo zemes pavirsiaus). Arba plaukti upe kazkokiu
> neregistruojamu daktu, nes ten irgi nereikia moketi jokiu pinigu niekam.

žinai, miško žmogui viskas paprasta. jis eina tiesiai, keliai jam
nereikalingi. bet kur tik ant valstybės finansuoto kelio žengs - kas
kilometrą centą paliks. sąžininga? ;)