Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-04 18:56:29
ot bet tai tikrai nu tu durnas sitoj vietoj :D
valgyti nera joks kolektyvinis sprendimas, kiekvienas perka sau.
policija, asfaltuotos gatves, salies saugumas ir kiti panasus, butent
PANASUS, o ne belekokie tavo sugalvoti veiksniai yra KOLEKTYVINIAI ir
tik priverstiniai. Jei mes visi graziuoju sutarsim kad nu va gerai
mokekim, tai as galiu garantuot 99.9999%, kad atsiras pirmas, kuris
nemokes, galvos as prasisuksiu, tada atsiras ir antras, tada ju dauges,
kol galu gale niekas nemokes policijai, salies apsaugai, bendroms miestu
ir salies reikmems, taigi is tavo super liberalizmo turesim n...i chaosa