Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Doc
Data: 2009-03-04 19:30:37
Kol kas nemoka jokių, greitai mokės turto mokestį. Bet nelabai suprantu koks skirtumas ar aš gyvenu natūriniame ūkyje, ar su kaimynais pasidalinęs darbus užsiimu mainais? Nes dabar tavo argumentas "nieko nedaryk, nieko ir nemokėsi" yra analogiškas argumentui kuriuo būtų bandoma pateisinti ir kitus reketininkus - "jei nenori mokėti reketininkams, reketuojančiais verslą, tai nedaryk verslo".

--
Doc