Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-03-05 14:21:14
as ta knyga skaiciau. ir dar karta pakartoju: ta knyga yra absoliuciai
demagogine ir vienasaliska. yra patekiami tik autoriaus nuomonei
naudingi ir ne visada visiskai teisingai interpretuoti faktai.
skaitytojas nera supazindinamas su dabar daugelyje pasaulio saliu
egzistuojancia centriniu banku veikimo sistema, neinformuojamas apie
dabartine pinigu sistema. yra kalama i galva blogai blogai blogai,
pateikiami sistemos trukumai yra ispuciami iki begalybes ir taip
plaunamos skaitytojo smegenys.
is sitos knygos nieko neimanoma suzinoti kaip dabar yra su pinigais, is
kur jie atsiranda, kas juos spausdina ir panasiai. galima tik
prisiskaityti demagogiju ir is pykcio su akmenim eit seimo langus dauzyti.
beje esu skaites kruva vadoveliu apie centrinius bankus, pinigu
sistemas, ivairius ekonominius modelius, teorijas ir tt. nors ir nesu
isigilines i makroekonomika ar ekonomikos istorija, daugiau gilinuosi i
finansus.
beje, as labai senai susipazines su diskusija. normali diskusija yra
tada, kai  i pateiktus argumentus yra atsakoma, o ne aiskinama kad tu
nezinai kas yra argumentas.
man jau atsibodo tie tavo aiskinimai kad jus nezinot kas yra argumentai
as cia tik vienas protingas