Tema: Re: ar mokesciai yra privalomi?
Autorius: Kestutis Dapkevicius
Data: 2009-03-04 22:06:28
Esu kažką girdėjęs apie socialinį draudimą, išmokas ligos atvejais,
išmokas susižalojimo darbe atvejais, išmokas netekto darbingumo atvejais
ir dar gyvą biesą kitų, kurios yra išmokamos kažkiek jas siejant su
darbo santykiais. iš kitos pusės yra krūva išmokų, kurios nėra siejamos
sud arbo santykiais, visokios šalpos ir pan. Kurias turbūt norėtum gaut,
tuo atveju, jei medis ant kojos užvirstų ir į mišką malkų tektų važiuot
su invalido vežimėliu.